021 314 19 80

CONTUL MEU

Log In

Inregistrare

arrowUp

Intra in cont

Ai cont deja? Autentifica-te mai jos:

Mi-am uitat parola
Nu ai cont? Inregistreaza-te

SAU

Creeaza un cont

Am uitat parola

Termeni şi condiţii 

Contract între utilizator (Utilizator, dvs.) şi S.C. ACCENT TRAVEL & EVENTS (titular Accenttravel.ro, noi). 
Vă rugăm citiţi cu atenţie aceşti termeni şi condiţii contractuale (Termeni & Condiţii) înainte de a utiliza pagina de internet Accenttravel.ro. (Site)

Site
Site-ul vă este oferit de Accent Travel & Events, persoană juridică română, cu sediul social în Bucureşti, Sos. Mihai Bravu 215, Sector 2, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/7734/1999, Cod Unic de Înregistrare RO 12097170, capital social subscris şi vărsat de 577.400 lei, cont bancar RO95INGB0001008129478910, deschis la ING BANK – METROPOLIS. Vă rugăm să notaţi că toată corespondenţa privind Serviciul de Relaţii cu Clienţii va trebui trimisă la această adresă.


Acceptarea Termenilor & Condiţiilor
Utilizând acest Site sunteţi de acord în totalitate cu aceşti Termeni & Condiţii, fără nici o altă restricţie. Vă rugăm să reţineţi că toate tranzacţiile efectuate prin acest site sau prin departamentul Tranzacţii cu Clienţii sunt supuse acestui regulament. În momentul efectuării rezervării sau achiziţionării ofertei disponibile pe Accenttravel.ro clientul acceptă necondiţionat Termenii şi Condiţiile prezentului site.


Serviciile Accenttravel.ro
Accent Travel & Events vă pune la dispoziţie prin site-ul www.accenttravel.ro un sistem automat care vă oferă posibilitatea de a cauta şi verifică disponibilităţi pentru diferite servicii turistice şi vă permite să efectuaţi rezervarea dorită.

Aveţi posibilitatea să alegeţi dintr-o gamă largă de servicii: rezervarea biletelor de avion, rezervarea hotelurilor şi a altor pachete turistice direct pe Site cât şi de a plăti aceste servicii prin intermediul sistemului de plăţi on-line PayU.
www.accenttravel.ro se limitează la intermedierea între client şi furnizori. www.accenttravel.ro acţionează ca şi agent pentru terţi furnizori, cum ar fi: liniile aeriene, hoteluri, alţii furnizori de servicii turistice.

www.accenttravel.ro nu-şi asumă nicio responsabilitate pentru serviciile oferite de furnizorii de servicii turistice şi nu garantează în nici un fel (explicit sau implicit) acurateţea sau calitatea serviciilor promovate pe acest site.


Informaţiile publicate pe site:
www.accenttravel.ro oferă prin intermediul site-ului informaţii cu titlu general, cu scop consultativ. Din acest motiv, recomandăm utilizatorilor Accenttravel.ro să citească cu atenţie Regulamentele Furnizorilor de Servicii Turistice şi/sau să verifice cu ambasada sau biroul de turism de la destinaţie, actualitatea informaţiilor de pe site, raportat la perioada calendaristică, zona geografică, restricţii, termeni şi condiţii impuse de anumite organisme interne şi internaţionale.

Accenttravel.ro nu asigură nicio garanţie cu privire la aranjamentele documentelor de călătorie (paşapoarte, vize, vaccinuri necesare, etc) şi nici faptul că informaţia de pe site este actualizată.
Este responsabilitatea utilizatorului de a se asigura că va călători în conformitate cu măsurile aplicabile acestor documente de călătorie.
Accenttravel.ro depune toate eforturile ca informaţia aflată pe site (incluzând tarife, descrieri, date) să fie de actualitate şi conformă cu realitatea iar în situaţia în care ne veţi aduce la cunoştinţă cea mai mică eroare sau lipsă de informaţie, aceasta va fi corectată în cel mai scurt timp.


Limba de publicare a informaţiilor
Accenttravel.ro oferă informaţii relevante privind serviciile oferite şi termenii aplicabili unui anumit serviciu în limba română, sau în limba engleză. Cu toate acestea, întrucât o mare parte a informaţiilor sunt preluate din sisteme de rezervări internaţionale, descrierile serviciilor turistice sunt afisate in limba engleză. În cazul în care există orice neclarităţi, vă sugerăm să ne contactaţi telefonic la nr. 0374 462 265 pentru a primi asistenţă din partea consultanţilor noştri.

Rezervarea
Formularul de rezervare aflat pe pagina de internet wwww.accenttravel.ro  permite culegerea informaţiilor de la utilizator în vederea realizării comenzii. Prin aceasta din urma se înţelege:
-rezervarea efectuată de utilizator direct în portalul www.accenttravel.ro  
- rezervarea efectuată prin telefon, cu ajutorul serviciului telefonic de rezervări (din cadrul serviciului de Tranzacţii cu Clienţii) Accenttravel.ro  
Rezervările care nu sunt efectuate prin www.accenttravel.ro pot avea alte preţuri.
Pentru orice modificare a călătoriei care derivă din vina contractantului (ex: liniile aeriene) sau în cazul întârzierii / anulării zborului, Accenttravel.ro va încerca să contacteze clientul telefonic sau via email, cu scopul de a-l informa asupra modificărilor survenite. În această situaţie, site-ul Accenttravel.ro nu este responsabil pentru modificările desfăşurării călătoriei, întârzieri, zboruri anulate, sau alte modificări cauzate de contractantul / executantul serviciului. Este necesar ca utilizatorul să respecte regulamentul organizatorului / furnizorului serviciului comandat (ex: restricţiile impuse de compania aeriană pentru check in şi controlul paşapoartelor).


Confirmarea rezervării
În cazul rezervării efectuate prin intermediul paginii www.accenttravel.ro, utilizatorul va primi o confirmare electronică, la adresa specificată de acesta din urmă în formularul de comandă.
Recomandăm utilizatorului să verifice corectitudinea informaţiilor (prenume, nume, data plecării, destinaţia). Dacă observă anumite greşeli, trebuie să anunţe în maxim 24 de ore de la momentul rezervării serviciul de Tranzacţii cu Clienţii Accent Travel & Events, în vederea modificării lor. Pot fi situaţii, funcţie de momentul notificării Accenttravel.ro, în care corectarea acestor informaţii nu va putea fi posibilă fără anumite cheltuieli suplimentare, dat fiind că regulile de modificare şi anulare a rezervării sunt definite de furnizorul produsului / serviciului. Anumiţi operatori (în special liniile aeriene low cost) nu permit efectuarea de rectificări care rezultă din vina persoanei care efectuează rezervarea.
Aceste erori de informaţii din rezervare datorate utilizatorului nu duc la rezilierea contractului încheiat cu Accenttravel.ro. Biletele de avion sunt transmise acestuia în format electronic, către adresa de email indicată în timpul rezervării.


Condiţiile Furnizorilor de Servicii Turistice
Termenii şi condiţiile Furnizorului de Servicii Turistice se aplică adiţional Termenilor şi Condiţiilor acestui site. Acestea pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligaţii, anulări, modificări ale rezervărilor şi restituiri de bani (dacă este cazul), ori restricţii de altă natură.
Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit –without-visa. Accenttravel.ro nu este responsabil pentru costurile suplimentare care pot apărea în momentul transferurilor de la un aeroport/terminal la altul.
Utilizatorul este direct responsabil de respectarea condiţiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror altor reguli.
De notat că timpul minim de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile aeriene este de 120 de min pentru zborurile internaţionale, respectiv 90 de min pentru zborurile interne. Anumite companii doresc să reconfirmaţi zborul cu cel putin 72 de ore înainte de plecare iar nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării de zbor.
Dacă veţi utiliza opţiunea “Cereri speciale / Special requests”, Accenttravel.ro nu vă garantează confirmarea acestor cereri, însă le va transmite către Furnizorul de Servicii Turistice. Este responsabilitatea utilizatorului de a reconfirma direct cu Furnizorul de Servicii Turistice dacă aceste cereri speciale pot fi îndeplinite.
În timpul navigării dvs în site-ul Accenttravel.ro, veţi putea observa referiri către diferite condiţii aplicabile ofertelor speciale. Vă recomandăm să citiţi cu atenţie aceşti termeni iar pentru detalii complete, să contactaţi direct echipa Accenttravel.ro (Serviciul de Tranzacţii cu Clienţii).


Preţurile
Taxele Accenttravel.ro în calitate de intermediar între client şi furnizorii de servicii, sunt incluse în preţul produsului sau serviciului.
Accenttravel.ro nu este responsabil pentru modificări ale preţurilor produselor şi serviciilor, deoarece Accenttravel.ro primeşte informaţii despre preţurile actuale direct de la executanţii / operatorii aerieni. De asemenea, Accenttravel.ro nu se face responsabil pentru eventuale costuri suplimentare stabilite de operatorul sau furnizorul de servicii în cazul anulării sau modificării rezervării.
Anulări /Modificări
Dacă utilizatorul doreşte să anuleze sau să modifice serviciul rezervat / achiziţionat (iar Furnizorul de Servicii permite acest lucru), acesta are responsabilitatea de a informa în scris Accenttravel.ro (Serviciul de Tranzacţii cu Clienţii) via email la adresa office@accenttravel.ro.
Rezervarea se va putea anula în concordanţă cu Termenii şi Condiţiile Furnizorului de Servicii Turistice. În anumite cazuri este posibil ca să nu puteţi anula/modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni. Dacă emailul de anulare / modificare este expediat în afara programului de lucru al departamentului de Tranzacţii cu Clienţii, solicitarea va fi procesată în ziua lucratoare urmatoare. Accenttravel.ro nu este responsabil dacă din motive tehnice în procesul de comunicare cu utilizatorul apar erori sau probleme în transmiterea mesajelor.
În eventualitatea modificării unei rezervări, Accenttravel.ro îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru acoperirea costurilor administrative ce rezultă din această acţiune. Aceste taxe sunt diferite/separate de taxele impuse direct de către Furnizor.


Plata, modalităţi de plată
Pe Accenttravel.ro sunt posibile doar acele metode de plată care sunt enumerate pe pagina de internet în dreptul produsului / serviciului respectiv.
Plata se poate efectua în sistemul nostru de rezervări online cu principalele tipuri de cărti de credit, prezentate detaliat şi pe site: Visa şi Mastercard. Datele cardului de credit sunt utilizate cu scopul de confirmare a efectuării rezervării.
Dacă plata se efectuează cu un card care aparţine unui terţ, este necesar acceptul scris (autorizaţie scrisă) din partea proprietarului cardului.
Accenttravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice îşi rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul rezervărilor prin cărţile de credit. În acest caz, utilizatorul este informat despre comisioanele aplicabile. Accenttravel.ro îşi rezervă dreptul de a transfera costurile generate de penalizările de charge back.
Este necesar să vă asiguraţi că detaliile adresei dvs de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs de cont, deoarece Accenttravel.ro poate expedia biletele sau confirmarea rezervării, bonurile de reduceri sau alte documente de călătorie exclusiv la adresa persoanei care a efectuat plata / titularului cardului.
Pentru minimizarea încercărilor de fraudare a cărţilor de credit, înainte de emiterea documentelor de călătorie, ne rezervăm dreptul de a efectua – prin intermediul procesatorului de plăţi online (PayU)– verificări aleatorii, de a solicita dovada adresei utilizatorului şi o copie a cărţii de identitate, precum şi un extras de cont recent.
În cazul rezervării călătoriei cu avionul operate de mai mult de o companie aeriană low cost, utilizatorul este obligat să aibă în cont o sumă egală sau mai mare decât preţul total al biletului achiziţionat. În cazul lipsei de resurse financiare suficiente, pot exista situaţii în care doar un singur bilet este rezervat şi celălalt nu, iar anularea unei rezervări incomplete va fi imposibil de efectuat. Întreaga răspundere în această situaţie îi aparţine clientului.
Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
În funcţie de termenii şi condiţiile impuse de hoteluri, la momentul rezervării se poate solicita utilizatorului plata integrală sau parţială a serviciului rezervat. Plata va fi efectuată, funcţie de caz, în contul Accenttravel.ro, hotelului sau reprezentantului acestuia.
În anumite cazuri, detaliile cărţii dvs de credit pot fi transferate către Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul în cauză va prelua plăţile pentru rezervările dvs.
Accenttravel.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-şi asumă nicio obligaţie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie în cazul neplăţii integrale a serviciilor comandate. În orice situaţie, utilizatorul este responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.


Utilizarea site-ului
Accenttravel.ro nu este responsabil pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza site-ul şi nici pentru eşecurile generate de carenţa acestor aptitudini.
Accenttravel.ro nu este responsabil pentru costurile care pot să apară din utilizarea incorectă a serviciului sau interpretării eronate a informaţiilor conţinute de acesta.
Accenttravel.ro tinde către o bună funcţionare a site-ului, însă nu poate garanta că site-ul nu poate fi afectat de viruşi sau alte acţiuni care pot genera defecţiuni sau alte pierderi. Acelaşi lucru este valabil pentru alte informaţii conţinute pe acest site şi serviciile furnizate de terţele părţi deoarece site-ul contine link-uri către alte pagini de internet. Accenttravel.ro nu este responsabil aşadar pentru disponibilitatea acestora sau pentru politicile lor de confidenţialitate, conţinutul lor.
Înformaţiile postate în site sunt dinamice şi pot fi modificate frecvent. Accenttravel.ro are dreptul de a face modificări, fără notificarea clientului.
Accenttravel.ro nu este responsabil pentru problemele tehnice care pot apărea la Organizatori / Furnizorii de Servicii.
Accenttravel.ro nu este responsabil şi nu compensează întârzierile, anulările, grevele sau alte evenimente care nu sunt sub controlul direct Accenttravel.ro.

Răspunderea utilizatorului
Sunteţi de acord să utilizaţi site-ul în conformitate cu legile în vigoare.
Principalele obligaţii ale utilizatorului:
•    Responsabilitatea financiară pentru tranzacţiile efectuate în contul sau numele utilizatorului, prin intermediul site-ului
•    Vârsta utilizatorului trebuie să fie peste 18 ani
•    Utilizatorul garantează veridicitatea datelor furnizate despre persoana sa sau membrii familiei sale
•    Utilizatorul nu va utiliza site-ul în scopuri speculative, în generarea de rezervări false sau frauduloase
•    Îi este interzisă transmiterea materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
•    Utilizatorul este obligat să nu altereze / copieze / transmită / distribuie / vândă / afişeze / licenţieze sau să reproducă conţinutul site-ului cu excepţia utilizării în scop personal şi necomercial a unei singure copii a informaţiei conţinută în Site.


Interzicerea accesului pe Site
Accent Travel & Events îşi rezervă dreptul de a vă interzice oricând accesul pe Site fără o notificare prealabilă.

Legături către alte Site-uri
Acest Site poate conţine legături către alte pagini web externe şi operate de alte părţi implicate. Accenttravel.ro nu are niciun control sau asociere cu aceste pagini web şi nu îşi asumă nicio responsabilitate în legătură cu acurateţea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale părţilor implicate. Conţinutul acestor pagini web externe nu reflectă produsele, serviciile sau informaţiile furnizate de Accenttravel.ro. Orice opinii referitoare la conţinutul acestor pagini web externe vor trebui redirecţionate către administratorii paginilor în cauză.


Forţa Majoră
Accenttravel.ro nu este responsabil în cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forţa majoră. Evenimentele majore includ, dar fără a se limita, intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Accenttravel.ro sau furnizorii săi.


Modificări asupra Site-ului
Accenttravel.ro poate modifica design-ul sau conţinutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum şi alte caracteristici ale Site-ului.
Copyright-ul, drepturile de proprietate şi conţinutul Site-ului sunt rezervate de către Accent Travel & Events. Materialul conţinut pe Site este proprietatea Accent Travel & Events sau a afiliaţilor săi, exceptând cazul în care sunt recunoscute ca aparţinând altor părţi implicate. Numele Accenttravel.ro  precum şi celelalte mărci, logo-uri sau elemente grafice conţinute în Site aparţin Accent Travel & Events sau ale afiliaţilor săi. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi mărci înregistrate ale respectivilor proprietari. Nu aveţi niciun drept sau licenţă de utilizare a acestor mărci înregistrate.


Politica de Securitate
Accenttravel.ro utilizează tehnologie securizată pentru a proteja informaţiile dvs. personale şi tranzacţiile financiare. Accenttravel.ro se conformează procedurilor şi standardelor de securitate stipulate în Politica de Securitate.
Achiziţiile online nu mai sunt de mult o noutate. Dacă veţi alege să plătiţi cu cartea de credit, detaliile cărţii dvs. de credit sunt criptate în timpul tranzacţiei, determinând o securitate mărită. Accenttravel.ro utilizează tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigură proceselor de achiziţionare online prin intermediul cărţii de credit, o securitate mărită.
Modificări ale Termenilor şi Condiţiilor
Accenttravel.ro îşi rezervă dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii şi Condiţiile referitoare la utilizarea acestui Site, fără notificare prealabilă către Utilizatori. Versiunea actuală a Termenilor şi Condiţiilor va fi afişată pe Site din data în care modificările intra în vigoare. Continuarea utilizării acestui Site după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificări.


Legea guvernantă
Aceşti Termeni şi Condiţii reprezintă contractul între Utilizator şi Accenttravel.ro şi este guvernat de legile din România. În cazul apariţiei unor litigii, competenţa de soluţionare aparţine instanţelor române, conform dreptului comun în materie.

CONDITII  GENERALE DE REZERVARE – VÂNZARE A BILETELOR DE AVION
DE CĂTRE AGENTIA ACCENT TRAVEL & EVENTS

Societatea ACCENT TRAVEL &EVENTS SRL este o AGENTIE DE TURISM detinatoare a licentei IATA nr 69210525 care are în cadrul activitatilor autorizate  de CAEN-7911 Activitati ale agentiilor turistice –comercializeaza bilete de avion pentru zboruri interne şi internaţionale, curse de linie sau low cost, in mod direct sau prin intermediul agențiilor revânzatoare, cu care detine contracte.
 
În scopul comercializarii acestui tip de serviciu din obiectul său de activitate, societatea opereaza ca intermediar intre companiile aeriene si pasageri şi se supune termenilor si conditiilor comerciale impuse de către companiile aeriene, în calitate de prestatori direcţi.
 
În continuare, vom denumi pe scurt:


Societatea  Accent Travel &Events AGENŢIA/Agenția de turism Accent Travel &Events

Compania aeriană denumita in cele ce urmeaza COMPANIA/Compania Aeriană/Companie transportatoare/Transportator

Clientul care rezervă şi/sau achizitioneaza biletul de avion, denumit in continuare PASAGERUL
Documentul în baza căruia se efectuează rezervare denumit BILETUL DE AVION
Agenția revânzatoare-agentia care preia spre revanzare catre clientii propria, servicii de transport aerian, denumit in cele ce urmeaza REVÂNZĂTOR;


Rezervarea – vânzarea biletelor de avion se relizeaza cu respectarea urmatoarelor termini si condiţii:
 

I. REZERVĂRI DE LOCURI

 

1.1. Rezervările de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale se realizeaza cu ajutorul sistemelor internaţionale computerizate de rezervări, si/sau ale Companiilor Aeriene care permit rezervarea efectivă a locurilor pentru o anumită cursă în favoarea potenţialilor Pasageri.

1.2. Rezervările sunt gratuite şi se fac înaintea datei de plecare.

1.3. Odată cu efectuarea rezervării, Pasagerul va primi de la Agenţie informaţii referitoare la preţul de vânzare al biletului (valabil la data rezervării incluzând şi taxele de aeroport, taxe combustibil, alte taxe similare, tarifele de servicii ale Accent Travel &Events), precum şi informaţiile referitoare la condiţii, restricţii şi reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări.

 

1.4.Toate condiţiile, regulile şi restricţiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele stabilite de Compania Aeriană, de politica de tarife de serviciu a Accent Travel &Events, precum şi de alţi factori externi (de ex. obligaţia deţinerii vizei), independent de voinţa Agenţiei. Aceste reguli, precum şi preţul biletului de avion, se pot modifica, prin voinţa celor ce le-au impus, până în momentul cumpărării efective a biletului, fără ca agenţia să poată fi făcută în vreun fel raspunzătoare.
 

II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITĂŢI DE PLATĂ

2.1. Emiterea biletelor de avion rezervate şi plata acestora se efectueaza conform condiţiilor stabilite de către fiecare Companie  aeriana. Agenția informează Pasagerul despre termenul până la care rezervarea sa este valabilă pentru ca acesta să se poată prezenta în termen pentru achitarea biletului si a intra în posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricând de Companie, situaţie în care Agenţia va anunţa Pasagerul despre modificarea survenita, fără a putea fi însă făcută răspunzatoare în vreun fel de către acesta pentru o eventuală anulare.

2.2. Raportul contractului între agenţie şi pasager apare în momentul în care pasagerul a achitat biletul de avion şi a intrat în posesia acestuia inainte de a achita efectiv biletul, Pasagerul are obligaţia să se informeze la Agenţie despre toate condiţiile şi restricţiile aplicabile acelui bilet şi să citească prezentele condiţii generale.

2.3. Pasagerul poate plăti biletul de avion în LEI, USD, EUR, în funcție de valuta în care a fost emis biletul de avion și/sau în care se efectuează plata către Companiile Aeriene.
 

 

III. PREŢURILE BILETELOR DE AVION

3.1. Preţurile biletelor de avion comercializate prin Agenţie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, taxe ale Companiilor Aeriene, tarife speciale, tarif de serviciu al Accent Travel & Events, etc. În aceste condiţii, fiecare zbor în parte presupune calcularea de către agentul specializat al preţului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelaşi zbor, cu aceeaşi Companie poate genera preţuri diferite în funcție de clasa de confort sau de momentul emiterii biletului.


3.2.Dată fiind multitudinea de preţuri aplicabile biletelor de avion, acestea, ca şi regulile aplicabile lor, nu pot fi afişate sau publicate. De asemenea, informaţiile referitoare la reguli, care provin din comunicările scrise sau transmise computerizat de către Companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la Agenţie, au un caracter continuu, modificările pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse şi publicate în vreun înscris.

3.3.Preţurile de vânzare nu sunt neapărat înscrise pe biletele de avion. Preţurile de vânzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, singura în măsura sa conteste modul de înscriere a unui preţ pe un anumit bilet de avion.


3.4. Prețul de vânzare al biletului de avion este ferm după ce clientul l-a comandat și Agenția a emis biletul, iar contravaloarea acestuia este înscrisă în factura fiscală emisă de Agenție.

 

3.5.Biletele de avion emise de agenţie sunt proprietatea IATA-BSP Romania – în calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, încasările aferente biletelor vândute se decontează către IATA-BSP Romania, drept pentru care agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare despre modul în care a stabilit preţul unui bilet de avion decât de către acest organism sau de către compania pentru care a emis biletul.

3.6.Preţul oricărui bilet de avion presupune condiţii, reguli şi restricţii aplicabile călătoriei la care se referă documentul respectiv în mod special. Pasagerul are obligaţia să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul bilet. După cumpărarea biletului se consideră că pasagerul a luat cunoştinţă despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde că nu a fost informat, o dată ce a intrat în posesia biletului de avion.

3.7.Preţul biletului de avion include taxele de aeroport. Există însă situaţii, independente de voinţa agenţiei, în care, pe parcursul călătoriei i se pot solicita pasagerului şi alte taxe, care nu au fost percepute iniţial, situaţie în care agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare.

 

IV. BILETUL DE AVION

4.1. Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenţia electronică în baza căreia se efectuează zborul și reprezintă contractul dintre Pasager și Compania Aeriană în baza căruia se efectuează transportul. Biletul de avion este emis de Agenţie dar este proprietatea I.A.T.A. – BSP Romania sau a Companiei Aeriene pentru care a fost emis.

4.2.Pasagerul posesor al biletului cumpărat are obligaţia de a-l păstra în stare bună şi de a-l prezenta la îmbarcare în vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion nu îl îndreptăţeşte pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade în sarcina exclusivă a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde agenţiei sau companiei nici un fel de despăgubiri.

4.3. Condiţiile contractului şi informaţiile înscrise pe biletul de avion (în formă scrisă sau cu acces electronic la acestea) completează prezentele condiţii generale. Se consideră că Pasagerul care a intrat în posesia biletului de avion a luat la cunoştinţă de toate aceste informaţii.
 

 

V. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR. RĂSPUNDERE. DELIMITAREA RĂSPUNDERII

5.1. Agenţia este răspunzătoare de emiterea corectă a biletelor de avion, în baza informațiilor/datelor puse la dispoziție de Pasager, şi de informarea cu bună credinţă a Pasagerului asupra condiţiilor aplicabile biletului de avion vândut.

 

5.2. Informarea Pasagerilor se va realiza, fără a fi necesară o semnatură de luare la cunoștință, astfel:

 

5.2.1. prin afişarea la loc vizibil în Agenţie a prezentelor condiţii generale de vânzare a biletelor de avion precum şi prin comunicarea de către reprezentantul Agenției a condițiilor, penalizărilor și restricțiilor de folosire, modificare sau anulare a biletului de avion și/sau a rezervărilor efectuate.
5.2.2.  în cazul în care Pasagerul comunică reprezentantului Agenției că intenționează să transporte: animale, păsări și/sau obiecte cu regim special (instrumente, echipament sportiv, arme, muniție, substanțe explozive, corozive, etc.) reprezentantul Agenției va informa Pasagerul asupra condițiilor speciale și restricțiilor de transport a acestora, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și în conformitate cu reglementările Companiei Aeriene.

 

5.3. Reprezentantul Agenției va comunica Pasagerului că are obligația să citească prezentele condiţii generale afişate în Agenţie înainte de a cumpăra biletul de avion. Biletul de avion odată cumpărat se presupune că Pasagerul a luat la cunoştinţă despre toate informaţiile legate de biletul respectiv, el nemaiputând să invoce ulterior necunoaşterea acestora şi să pretindă eventuale despăgubiri Agenţiei.

5.4. Pasagerul este obligat și este singurul responsabil pentru furnizarea corectă și completă a informațiilor/datelor necesare Agenției pentru rezervarea și/sau emiterea biletului de avion. Agenția nu poartă nici o răspundere, în cazul în care a efectuat rezervarea și/sau a emis biletul de avion în baza unor informații/date greșite și/sau incomplete, furnizate de Pasager.


5.5. Pasagerul are obligația să se prezinte la ghișeele din aeroport ale Companiei pentru înregistrarea și predarea bagajelor (check-in) cu cel puțin 1 oră şi 30 minute înainte de ora plecării, urmând ca ulterior să îndeplinească toate celelalte formalităţi necesare. Unele Companii Aeriene sau aeroporturi pot, în anumite situații, să solicite prezența la aeroport mai devreme, drept pentru care Pasagerul are obligația să solicite, cu 24 ore înainte de plecare, informații la Companie sau la aeroport referitoare la timpul de prezentare la check-in.

 

5.6. Agenția, in calitatea sa de intermediar, raspunde fata de Pasager, doar in situatia in care biletul de avion a fost emis conținând informații/date greșite și/sau incomplete din vina exclusivă a Agenției. În toate celelalte cazuri, Agenția este exonerata de orice raspundere fata de Pasager.


5.7. Agenţia nu este răspunzătoare şi nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că Pasagerul nu a zburat, în următoarele condiţii (individuale sau cumulate), enumerarea nefiind exhaustivă:

 

5.7.1. această măsură este necesară pentru a respecta orice reglementare naţională sau internaţionalăvalabilă,

5.7.2. transportul Pasagerului sau al bagajelor Pasagerului ar putea pune în pericol sau afecta securitatea, sănătatea sau starea materială, respectiv confortul altor pasageri sau a echipajului,

5.7.3. starea mentală sau psihică a Pasagerului, inclusiv faptul că se afla sub influenţa alcoolului sau a drogurilor, reprezintă un risc pentru Pasager, pasageri, echipaj sau proprietăţi,

5.7.4. Pasagerul a avut o conduită necorespunzătoare pe parcursul unui alt zbor şi este posibil ca un asemenea comportament să se poată repeta,

5.7.5. Pasagerul a refuzat să se supună verificării de securitate,

5.7.6. Pasagerul nu achitat preţul, taxele sau cheltuielile aplicabile,

5.7.7. Pasagerul nu deține documente de călătorie valabile, Pasagerul încearca să intre într-o ţară pe care are doar dreptul să o tranziteze sau pentru care nu are documente de călătorie valabile, Pasagerul distruge documentele de călătorie în timpul zborului sau refuză să predea documentele de călătorie echipajului de zbor – contra unei confirmări scrise – atunci când i se cere acest lucru,

5.7.8. Pasagerul prezintă un bilet care a fost achiziţionat ilegal, a fost cumpărat de la o entitate, alta decât noi sau agentul nostru autorizat, sau a fost declarat pierdut sau furat sau dacă nu poate dovedi că este persoana menţionată pe bilet,


5.7.9. Pasagerul nu respectă reglementările și instrucţiunile în vigoare cu privire la siguranţă şi securitate,
5.7.10. Pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (1 oră şi 30 minute înainte de ora plecării înscrisă pe bilet), conform art. 5.5 de mai sus,

5.7.11. Pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru ţara de destinaţie, viza falsă, paşaport cu interdicţie, etc) sau în situaţia oricarui refuz nejustificat al autorităţilor de a permite călătoria,

5.7.12. alte împrejurări sau cazuri de forţă majoră, pe care Agenţia nu le putea prevedea sau evita (ex.insolvabilitatea, insolventa și/sau falimentul Companiei Aeriene).

5.8. Agenţia nu este răspunzătoare pentru întîrzieri sau modificări de orar ale Companiei Aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex – pierderi de bagaje), obligaţii care cad direct în sarcina Companiei. In astfel de situaţii, Pasagerul se va adresa direct Companiei transportatoare, care va despăgubi Pasagerul în conformitate cu reglementărileinternaţionale.

5.9. Dacă Pasagerul renunţă la biletul de avion cumpărat, înainte sau după începerea călătorei, acesta are dreptul la rambursarea parțială a prețului plătit, după ce se deduc taxele de penalizare, inclusiv TS și dacă tariful și condițiile acestuia, stabilite de Companie, permit rambursarea. Pasagerul poate modifica biletul iniţial cumpărat în condiţiile stabilite de Compania pentru care a fost emis biletul cu plata unor diferențe de preț stabilite de Compania Aeriană, inclusiv a TS pentru modificarea rezervării.

5.10. Pasagerul nu poate utiliza numai părţi componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea Pasagerului la primul zbor se consideră renunţare la bilet şi i se aplică prevederile din prezentele condiţii generale. Biletul este netransferabil unei alte persoane.
5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea călătoriei, cu o penalizare de până la 100% din valoarea biletului, în conformitate cu reglementările Companiei și ale prezentelor Condiții Generale.
5.12. În situaţia în care Pasagerul, din vina sa, utilizează doar parţial zborurile înscrise în biletul de avion cumpărat, el nu va putea pretinde despăgubiri de nici un fel Agenţiei sau Companiei pentru care s-a emis biletul.

5.13. Pasagerul are obligaţia să se asigure că este în regulă din punct de vedere al tuturor formalităţilor necesare călătoriei (poliţie, vamă, sănătate, paşaport, viză, etc), Agenţia neavând nici o răspundere în faţa Pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la îmbarcare dintr-unul din aceste motive cade în sarcina exclusivă a Pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde despăgubiri Agenţiei.

5.14. Agenţia va informa cu bună credinţă Pasagerul asupra formalităților necesare călătoriei solicitate, conform informaţiilor furnizate de I.A.T.A. sau de Compania Aeriană pentru care se emite biletul, dar nu poate fi făcută responsabilă asupra veridicităţii acestor informaţii şi nici trasă la răspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar şi nu are legătură cu serviciul de emitere a biletului de avion.
5.15. Agenţia nu este răspunzătoare pentru pagube sau înconveniente produse Pasagerului în timpul zborului sau datorită unor modificări de orar, întârzieri ale zborurilor, etc, împrejurări care se află dincolo de controlul şi voinţa Agenţiei.

5.16. Datorită situaţiei create prin cererile masive de azil politic sau rămânerile ilegale, autorităţile tuturor statelor, chiar în prezenţa vizei de intrare eliberată de ambasadele ţărilor respective în România, pot refuza fără explicaţii să permită trecerea frontierei, respectiv îmbarcarea în avion a Pasagerului.


În astfel de situaţii, Agenţiei nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează faptei unui terţ.
5.17. În cazul în care Pasagerului i se fură biletul de avion cumpărat (în cazul biletelor de hârtie), pe baza de declaraţie pe proprie răspundere şi acte doveditoare de la Poliţie, el poate solicita Agenţiei emiterea unui duplicat după biletul respectiv, în schimbul plăţii unei taxe stabilite de către Compania Aeriană.
5.18. Agenţia se obligă să ofere Pasagerilor care achiziţionează bilete de avion cel puţin informaţii despre (nu în formă scrisă):


Natura zborului: Regulat/charter/low fare (rezervare efectuată în altă parte decât în CRS)/ Costul biletului defalcat: preţ de bază, taxe aeroport, taxa de serviciu etc./ Condiţiile tarifare ale biletului/ Posibilitatea de a se modifica datele de călătorie şi în ce condiţii/ Posibilitatea de a se rambursa parţial sau total contravaloarea biletului şi în ce condiţii/ Condiţiile de emitere a biletului cu un minim de timp în avans/ Tip bilet emis: electronic/ paper/ Cantitatea de bagaje pe care Pasagerul are dreptul să o transporte gratuit, atât ca bagaj de mână, cât şi ca bagaj de cală, precum şi costul/kg a bagajului ce depăşeşte greutatea admisă/ Orele de operare, decolare, aterizare, escală/Itinerariul de zbor/ Compania Aeriană care opereză pe ruta solicitată/ Timpul minim necesar de prezentare la ghiseul de îmbarcare/ Informaţii în cazul pierderii biletului/ Moneda de emitere a biletului: RON/EURO/ Modalitatea de plată: cash, card, factură/ Nivelul taxelor de serviciu pentru Emitere a biletului, Reemitere, Schimbare dată de rezervare, Rambursare totală sau parţială a biletului, alocarea locului în avion.
Agenția se obligă să aducă la cunoștința Pasagerului identitatea Transportatorului iar în cazul modificări/ schimbării acestuia se obligă să informeze Pasagerul, dacă a primit informatii corespunzătoare despre respectiva modificare/schimbare.


Agenția se obligă să aducă la cunoștință precizări cu privire la transportul copiilor neînsoţiţi, a persoanelor cu handicap, femeilor gravide, persoanelor bolnave sau altor persoane care necesită asistenţă specială.
După emiterea biletului de călătorie, toată responsabilitatea privind efectuarea călătoriei, inclusiv în ceea ce privește transportul, întârzierea livrării, deteriorarea sau pierderea bagajelor care aparțin Pasagerilor, revine Companiei Aeriene în conformitate cu reglementările și legislația în vigoare.

Responsabilitatea pentru pierderea, întârzierea sau deteriorarea bagajelor este limitată, cu excepția cazurilor în care, s-a facut în prealabil o declarație specială de valoare și s-au plătit taxele aferente. În conformitate cu Convenția de la Varșovia, pentru majoritatea călătoriilor internaționale (inclusiv tronsoanele interne ale acestora) obligația Transportatorului este limitată la suma de aproximativ 20USD/kg pentru bagajele înregistrate (de cală) și 400USD/pasager pentru bagajele neînregistrate (bagaje de mână).

Pentru Pasagerii care călătoresc numai în interiorul SUA, legile federale prevăd ca suma să fie de cel puțin 2.800 USD/pasager.
Atunci când se aplică Convenția de la Montreal (în cazul Transportatorilor din Comunitatea Europeană), în cazul distrugerii, pierderii, deteriorării sau întârzierii bagajelor, în majoritatea cazurilor se aplică cele “1000 de Drepturi Speciale de Tragere” (aproximativ 1.200 EUR, respectiv 1.470 USD per pasager).
Anumiți Transportatori nu își asumă răspunderea pentru transportul obiectelor fragile, de valoare sau perisabile. Informații suplimentare pot fi obținute de la Transportator.


Se recomandă Pasagerilor verificarea condiţiilor de călătorie cu 24 de ore înainte de data de operare. (call center aeroport, site Companie transportatoare, Agenţie de turism).

 

6. Conditii speciale pentru operatiunile postbooking (modificare, rambursare in cazul anularii zborului din initiativa companiei aeriene) in cazul biletelor emise pentru tranportul aerian operat de compania Ryanair:

6.1 Procesul de rambursare si anulare Ryanair

Conform politicii adoptate de compania aeriena Ryanair, orice operatiune post-booking, voluntara sau involuntara, trebuie efectuata exclusiv de catre pasager pe site-ul companiei aeriene.Agentiile de turism, prin intermediul carora ati achizitionat biletele on -line sau off-line, nu au abilitatea de a procesa operatiuni de modificare a zborului si/sau de procesare a cererii de anulare si rambursarea sumelor avansate pentru achizitionarea biletelor de avion, in cazul zborurilor anulate din initiativa companiei, indiferent de cauza care a stat la baza anularii. Pentru mai multe informatii despre termenii si politica Ryanair , regasiti pe paginal oficiala a companiei Ryanair Romania sau apasa aici

6.2.Pentru recuperarea contravalorii unui zbor Ryanair anulat sau modificat, trebuie sa depuneti cererea direct la compania Ryanair. Procesul de depunere al cererii este detaliat mai jos :

Se transmite “Formularul de verificare a clientilor Ryanair” (care se descarca de pe site-ul companiei aeriene)-prin apasarea succesiva a urmatoareleor Sectiuni: “Informatii utile” “Centru de restituiri” ‘Rambursari generale” “Cum primesc o rambursare daca am rezervat prin intermediul unei agentii de turism online”  cu urmatoarele detalii:

numele agentiei de la care a fost achizitionat biletul de avion-Accent Travel &Events;

numărul de referință al rezervării (PNR) - acesta este numărul rezervării la compania aeriana, care se regaseste in secțiunea “Rezumatul călătoriei” din pagina călătoriei  din Ryanair sau in confirmarea rezervarii;

 numele și adresa dvs. de e-mail; copie a cărții de identitate/pasaport și a semnăturii; dovada detaliilor bancare cu afișarea codului IBAN/BIC; confirmarea rezervării

6.2.2 Ryanair va gestiona solicitarea și vă va contacta direct. Dacă trebuie să contactați compania Ryanair, puteți găsi detaliile de contact pe aici .

6.2.3 Ryanair nu colaborează cu furnizorii de servicii de voiaj, în prezent compania oferă rambursări doar pasagerilor în mod direct astfel incat are nevoie de detaliile dvs. pentru a vă verifica identitatea.

 


 

7. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

7.1. Datele cu caracter personal ale Pasagerului vor fi prelucrate în conformitate cu dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Pasagerul va furniza Agenţiei datele personale solicitate şi este de acord cu prelucrarea acestora în scopul derulării şi monitorizării Contractului (biletului de avion) de către Agenție. De asemenea, Pasagerul, declară că este titular al drepturilor părintești și este de acord cu prelucrarea datelor personale ale copiilor minori sub 16 ani care îi însoţesc, după caz.



7.2. Pasagerul are dreptul de acces şi de informare privind datele personale şi dreptul de a corecta/modifica orice astfel de date, dreptul de opoziţie, precum și dreptul de a solicita portarea (mutarea) sau ștergerea acestora. Dacă are întrebări sau cereri cu privire la prelucrarea datelor sale personale, acesta se poate adresa Responsabilului pentru protecția datelor cu caracter personal al Agenției.



7.3. Prelucrarea datelor personale de către Agenție se va face doar prin personalul propriu și se va limita accesul la acele persoane care îndeplinesc, gestionează și monitorizează obligațiile prevăzute în prezentul contract.

 

7.4. În vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale ale Agenției unele date cu caracter personal ale Pasagerului pot fi transferate către terțe persoane care prestează serviciile  de transport sau alte Servicii de calatorie necesare, inclusiv în afara Uniunii Europene, după caz, situație în care vor fi luate toate măsurile tehnice rezonabile pentru protejarea acestora. De asemenea, datele cu caracter personal pot fi puse la dispoziția autorităților statului român îndreptățite să solicite și, respectiv, să primească astfel de informații.


7.5. Agenția se angajează să adopte măsuri de securitate tehnice şi organizatorice adecvate pentru a:
a) împiedica orice persoană neautorizată să aibă acces la sistemele informatice de prelucrare date cu caracter personal proprii, cum ar fi:

  • Controlul accesului: evitarea accesului neautorizat în zona facilităților unde se prelucrează date personale;
  • Evitarea utilizării neautorizate a sistemelor;
  • Evitarea citirii, copierii, modificării sau ștergerii neautorizate a datelor;
  • Imposibilitatea citirii, copierii, modificării sau ștergerii în timpul transferului electronic sau transportului
  • Determinarea faptului dacă și de către cine au fost introduse, modificate sau șterse date cu caracter personal în sistemul de prelucrare a datelor
  • Protecția împotriva distrugerii intenționate (din neglijentă și / sau intenție) sau a pierderii
  • Recuperare rapidă a datelor personale
  • Managementul protecției datelor personale, inclusiv cursuri sistematice pentru angajați
  • Managementul incidentelor:
  • Protecția datelor începând cu momentul conceperii aplicației/proiectului

 

7.6. Datele cu caracter personal vor fi stocate pentru o perioadă de maximum 5 ani în bazele de date sau pentru perioade mai mari, doar în situaţia în care acest lucu este obligatoriu potrivit unor dispoziţii legale.

 

7.7. Politica Agenției privind protecția datelor cu character personal poate fi consultată la adresa web: https://accenttravel.ro/protectia-datelor-personale.
 

VIII. RECLAMAŢII

 

8.1. Orice reclamaţie cu privire la biletul de avion cumpărat se va face în scris, în termen de maxim 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat, anexând toate documentele pe care le are și sunt relevante.

 

8.2.Reclamaţiile care nu sunt făcute în scris nu vor fi luate în considerare.

 

8.3. Reclamațiile se vor formula și depune de către Pasager direct către Compania Aeriană. Cu toate acestea, în cazul în care Pasagerul formulează reclamația și o depune direct la Agenție, Agenţia va transmite reclamaţia respectivă Companiei Aeriene pentru care a fost emis biletul iar soluţia dată va fi aceea dată de Compania Aeriană, în calitate de proprietară a biletului.


În cazul în care răspunsul Companiei Aeriene, va fi comunicat Agenției și nu direct Pasagerului, Agenţia va informa Pasagerul despre soluţia dată de Companie reclamaţiei, în scris, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea răspunsului de la Companie.


În situaţia în care Pasagerul nu este mulţumit cu răspunsul primit, el se va adresa direct Companiei Aeriene care a efectuat zborul sau după caz va acționa Compania Aeriană în cazul în care aceasta nu și-a îndeplinit corespunzător obligațiile asumate. În nici un caz Agenția nu va putea fi ținută răspunzătoare față de Pasager privind neîndeplinirea obligațiilor asumate de către Compania Aeriană, Agenția acționând doar ca și un intermediar între Pasager și Compania Aeriană.


8.4. Pasagerul va fi despăgubit direct de către Compania Aeriană în toate cazurile în care aceasta decide acest lucru, Agenţia nefiind obligată să intermedieze astfel de despăgubiri.


8.5. Orice reclamaţie se va face de către Pasager în conformitate cu prezentele condiţii generale de vânzare a biletelor de avion și/sau în conformitate cu condițiile generale de transport și/sau alte proceduri interne ale Companiei Aeriene.


IX. NOI REGULI ALE UNIUNII EUROPENE PRIVIND SECURITATEA PE AEROPORTURI

 

9.1.Pentru a vă proteja împotriva noilor ameninţări cu explozibili lichizi, Uniunea Europeană (UE) a adoptat o serie de reguli care restricţionează cantitatea de lichide pe care le puteţi trece prin punctele de control de securitate. Aceste reguli se aplică la toţi pasagerii care pleacă de pe aeroporturi din UE indiferent de destinaţia acestora.
9.2.Aceasta înseamnă că la punctele de control de securitate se vor face verificări legate de substanţele lichide pe care doriţi să le transportaţi, suplimentar faţă de alte obiecte interzise. Totuşi, noile reguli nu limitează cantitatea de lichide pe care le puteţi cumpăra din magazinele aflate dincolo de locul unde prezentaţi taloanele de îmbarcare sau de la bordul aeronavelor operate de o Companie Aeriană din UE.

9.3.Noile reguli se aplică începand din 6 Noiembrie 2006, pe toate aeroporturile din UE, precum şi din Norvegia, Islanda şi Elveţia, şi sunt valabile până la o înştiinţare în prealabil cu toate modificările prezente la această dată și cele viitoare.


 
CE ESTE NOU?

Când împachetaţi

9.4.Vi se va permite să luaţi doar cantităţi mici de lichide în bagajul de mână. Aceste lichide trebuie sa fie în recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare. Trebuie să puneţi aceste recipiente într-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate reînchide, dar nu mai mult de un litru per pasager.

 

La aeroport

Pentru a veni în ajutorul operatorilor de control de securitate, trebuie:

  • să prezentaţi operatorului pentru examinare toate lichidele pe care le aveţi, în punctele de control;
  • să dezbrăcaţi jacheta şi/sau pardesiul. Acestea vor fi controlate separat;
  • să scoateţi computerele portabile şi alte echipamente electrice mari din bagajul de mână. Acestea vor fi scanate separat.

 

Lichidele includ:

  • apă şi alte băuturi, supe, siropuri
  • creme, loţiuni şi uleiuri
  • parfumuri
  • spray-uri
  • geluri, inclusiv geluri de păr şi de baie
  • conţinutul ambalajelor presurizate, inclusiv spuma de ras, alte spume şi deodorante
  • paste, inclusiv pasta de dinţi
  • amestecuri lichid-solide
  • mascara
  • orice alt articol cu consistenţă similară

 


9.5.CE NU SE SCHIMBĂ?

Dumneavoastră încă puteţi:

  • să împachetaţi lichide în bagajele de cală – noile reguli se aplică doar pentru bagajele de mână;
  • să luaţi în bagajul de mână medicamente şi substanţe pentru dietă, inclusiv hrană pentru copii, pentru folosinţă în timpul călătoriei. Vi se va cere reţeta;să cumpăraţi lichide cum ar fi băuturi sau parfumuri ori dintr-un magazin de pe un aeroport din UE, situat înainte de locul unde prezentaţi talonul de îmbarcare sau de la bordul aeronavelor operate de o Companie Aeriană din UE.
  • Dacă sunt vândute în ambalaje speciale, sigilate, nu le deschideţi înainte de a vi se face controlul de securitate altfel, conţinutul acestora poate fi confiscat. (Dacă sunteti în tranzit printr-un aeroport, nu deschideţi ambalajul înainte de controlul de securitate la aeroportul de transfer, sau la ultimul, dacă tranzitaţi mai mult decât odată).
  • Este foarte important ca atunci când faceți cumpărături în tranzit sau la bordul avionului, să vă asigurați că respectați prevederile vamale ale aeroportului de destinație finală. Nerespectând aceste prevederi puteți fi amendat sau judecat sau să nu vi se permită intrarea în țara respectivă, iar Agenția sau Compania nu au nici o responsabilitate.

 

9.6.Dacă aveţi orice îndoială, vă rugăm să solicitați informații de la Compania Aeriană sau de la Agenția de turism înainte de începerea călătoriei.


9.7.De asemenea, vă rugăm să cooperaţi cu personalul Companiei, cât şi cu cel de securitate din cadrul aeroportului.

 

X. DISPOZIŢII FINALE

10.1. Prezentele condiţii generale sunt realizate în conformitate şi se completează cu prevederile CONVENŢIEI DE LA VARŞOVIA, în care România este parte semnatară, în conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUŢIA ROMÂNIEI si cu reglementarile UE în vigoare, precum și cu reglementările internaționale și UE privind vânzarea biletelor de avion și asigurarea transportului pasagerilor, REGULAMENTUL (CE) NR. 261/2004 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI din 11 februarie 2004 și Hotărârea Guvernului nr. 1912/2006 privind stabilirea unor măsuri pentru asigurarea aplicării Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European.

 

10.2. Afişarea în Agenţie a prezentelor condiţii generale presupune obligativitatea Pasagerului de a le citi. Se consideră că Pasagerul care a cumpărat biletul de avion a luat la cunoştinţă despre conţinutul acestor condiţii şi el nu va mai putea invoca ulterior necunoaşterea lor sau lipsa de informare.

10.3. Prezentele condiţii generale vor fi aplicabile şi opozabile terţilor în toate situaţiile stipulate în cuprinsul lor.


Termeni şi condiţii rezervări hoteliere
Accenttravel.ro îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti termeni şi condiţii în orice moment. Modificările vor intra în vigoare de îndată ce vor fi publicate pe www.accenttravel.ro  
Efectuarea/ Modificarea / Anularea rezervărilor
1. Orice rezervare efectuată online şi neanulată la termenul limită de anulare specificat în sistem se consideră fermă şi implică responsabilitatea plăţii.
2. Toate anulările vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau în cazul unei disfuncţionalităţi a sistemului, se poate contacta serviciul de Tranzacţii cu Clienţii al Accenttravel.ro  
3. Termenul limită de anulare fără penalizare este specificat în momentul efectuarii rezervării online. Depăşirea termenului respectiv implică plata penalizărilor care de asemenea sunt specificate în rezervare.
4. În cazul neprezentării la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (“no show”) până la maximum costul întregii şederi, în funcţie de politica de anulare a hotelului.
5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizării în totalitate sau parţială a serviciilor turistice, trebuiesc însotite de o confirmare scrisă din partea hotelului. Această confirmare nu garantează returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorată numai în cazul în care hotelul acceptă returnarea contravalorii.
6. Toate rezervările vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele cărora s-a facut rezervarea. Schimbările de nume nu sunt permise.
7. În caz de imposibilitate fortuită de a onora rezervarea, Accenttravel.ro  îşi rezervă dreptul de a înlocui hotelul sau alte servicii confirmate iniţial cu altele de categorie similară sau superioară, fără niciun fel de altă compensaţie în schimb sau de a returna banii integral în cazul în care este imposibilă oferirea unei alternative.
8. Cazarea se face, de regulă, între 12.00 şi 14.00, ora locală, în ziua sosirii programată în rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, vă rugăm să ne informaţi în cazul în care veţi ajunge mai târziu la hotel.
9. Toate hotelurile publicate pe Accenttravel.ro solicită ca cel puţin unul dintre pasageri să aibă 18 ani împliniţi. În cazul în care clienţii au sub 25 ani şi rezervă hoteluri din SUA sunt rugaţi să contacteze hotelul direct pentru clarificări.
Tarife
1. Accenttravel.ro nu percepe taxe sau comisioane în plus faţă de tarifele afişate online.
2. Mesele incluse în fiecare tarif sunt specificate la rubrica 'Mese incluse'.
3. În anumite destinaţii este posibil să se perceapă taxe locale plătibile direct la hotel.
4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimbă zilnic. Tariful nu poate fi garantat decât pe baza unei rezervări confirmate. Nu se acceptă o cerere de rambursare bazată pe faptul că preţul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de recepţie.
5. Conducerea hotelului poate solicita, la sosire, detaliile cardului de credit sau un depozit care să acopere şi să garanteze orice costuri suplimentare care pot apărea în timpul şederii dumneavoastră.
Tipuri de camere
1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de cameră în hotel şi pot varia în funcţie de hotel şi/sau de ţară în ceea ce priveşte categorisirea tipurilor de camere. Încercăm să ne asigurăm că hotelul oferă tipul de cameră rezervat, totuşi pot exista ocazii când în loc de o cameră cu pat dublu poate fi alocată o cameră cu două paturi separate sau o cameră cu pat dublu poate fi alocată în loc de o cameră cu două paturi separate. Vă rugăm să luati la cunoştinţă că majoritatea hotelurilor europene oferă două paturi single alăturate pentru a forma un pat dublu. În timp ce toate preferinţele legate de tipul de cameră dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este făcută de către hotel şi depinde de disponibilitatea din momentul intrării în hotel. O cameră triplă nu garantează trei paturi separate. Mărimile paturilor şi configuraţia lor pot diferi. Acest lucru poate include şi un pat pliant. O cameră cvadruplă este o cameră pentru patru adulţi, cu două, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include şi paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia de la un hotel la altul.
2. Orice cerere suplimentară, cum ar fi pentru etaj superior, pentru cameră de fumători etc. nu e garantată în momentul rezervării şi va depinde de disponibilitatea hotelului în ziua intrării clientului.
3. Clasificarea după stele a hotelurilor afişate oferă o idee generală a calităţii hotelului şi un nivel aproximativ de facilităţi, servicii şi comodităţi. Totuşi criteriile şi cerinţele specifice aplicate pot diferi de la ţară la ţară. Accenttravel.ro nu se face responsabil de aceste criterii diferite de clasificare a hotelurilor între ţări, tipuri de camere şi informaţiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea să se asigure că tipul de cameră rezervat este adecvat numarului de persoane care călătoresc.


Reclamaţii
1. Orice reclamaţie trebuie depusă în scris la sediul Accenttravel.ro (Accent Travel & Events) în maxim 30 de zile de la data ieşirii din hotel.
2. Înainte de transmiterea reclamaţiei către agenţie, persoana care a fost cazată la hotel va supune atenţiei hotelului acest fapt, în timpul şederii. Nu vor fi luate în considerare reclamaţiile care nu au fost supuse şi atenţiei hotelului. Orice reclamaţie trebuie raportată, pe loc, hotelului.
3. Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situaţii care ar fi putut fi rezolvată la faţa locului dacă hotelul ar fi fost informat.

Termeni şi condiţii generale
1. Accenttravel.ro nu va fi responsabil pentru eventuale inconveniente sau rezultate ale unor circumstanţe neprevăzute cum ar fi inundaţii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autorităţii dintr-o ţară, condiţii de vreme nefavorabile sau renovări la hotel care nu ni s-au comunicat în avans.
2. Diferenţele de climă şi regulile de economisire a energiei din diferite ţări pot afecta sistemele de încălzire din hotelurile localizate în zona sau ţara respectivă. De exemplu, în Italia sistemul de încălzire poate fi operat între 15 noiembrie şi 15 martie, din cauza reglementărilor guvernamentale.
3. Începerea şi încetarea datelor de funcţionare a piscinelor pot fi de asemenea afectate de condiţiile de climă şi vreme. Accenttravel.ro nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
4. După efectuarea rezervării, vă rugăm verificati şi asigurati-vă că toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informaţiile despre hotel, oraş şi ţară) sunt corecte. În acest mod, veţi fi protejat de orice neplăceri cauzate de o eroare a sistemului.
5. Folosirea site-ului se va face numai în urma acceptării termenilor şi condiţiilor. Dacă nu acceptaţi aceşti termeni şi condiţii, nu folosiţi acest site.
 

 


 

 

 

© 1999 - 2024 Accent Travel & Events SRL. Toate drepturile rezervate
ANPC Romania | Solutionarea Litigiilor
Licenta turism: Nr. 354/18.12.2018 | Polita de asigurare nr. 58140 (valabila pana la 15.11.2024) | Certificat ISO 9001 | Pentru veridicitatea informatiilor click AICI.

Certificari IATA ANPC
Vacante cu plata online Vacante cu plata online