Baile Felix

Masurile care vor fi implementate pentru siguranta turistilor:

  • la cazare se va scana fiecare client cu un termoscanner, fiind cazate doar persoanele cu temperatura corporala sub 37 grade
  • amplasarea unor dozatoare cu dezinfectanti in spatiile comune (receptie, restaurant, lift, zona spa, baza de tratament, grupuri sanitare, etc.)
  • teste rapide care pot fi aplicate clientilor ce prezinta suspiciuni
  • norme interne de dezinfectare si intretinere, atat a camerelor, cat si a zonelor comune.
  • Masa se va servi la terasele restaurantelor, cu respectarea stricta a regulilor de igiena si dezinfectare a veselei si tacamurilor si a spatiilor din bucatarie sub forma de bufet suedez cu servirea de catre personalul restaurantelor.
  • Vom permite accesul celor cazati la piscina exterioara a hotelului President Spa, la piscina exterioara a hotelului PRESIDENT si la toate piscinele exterioare ale Aquaparkului President sub supravegherea atenta a personalului care se va asigura ca este respectata distantarea sociala, spatiul exterior generos permite si distantarea sezlongurilor.
  • Baza de tratamente este functionala incepand cu data de 15 iunie - s-au luat masuri pentru a oferi servicii în deplina siguranță

Măsuri de siguranța adoptate:

  • complexul President se intinde pe o suprafata de 50000 de m², ceea ce permite organizarea activitatii in deplina siguranta cu respectarea distantarii
  • servirea mesei se va face în regim room service
  • am alcătuit un protocol de siguranță pentru serviciile de menaj
  • am montat în toate zonele comune dozatoare cu dezinfectant
  • am achiziționat termoscanere
  • fiind amplasat la liziera padurii Felix complexul President are un acces facil la pista de alergare amenajata si se pot organiza drumetii intr-un cadru natural deosebit si alte activitati outdoor
  • am pregătit piscinele exterioare
  • am pregătit restaurantele, asigurând 2 m distanță între mese
  • am pregătit terasele, asigurând 2 m distanță între mese
  • zona de plaja este amenajata cu sezlonguri cu distanta de 4 m intre acestea
  • personal care supravegheaza respectarea distantarii sociale in bazine
  • baza de tratamente este pregătită, s-au luat masuri pentru a oferi servicii în deplina siguranță.

Pana pe 19 iunie se vor rezerva camere la Hotel President Spa, urmand ca incepand cu aceasta data sa functioneze si Hotel Aqua President si Hotel President (estimare deschidere noua locatie Hotel President Business: 5 iulie 2020), cu asigurarea stricta a conditiilor de curatenie si dezinfectare a spatiilor pe baza unor proceduri agreate si aprobate de DSP BIHOR.

Masurile care vor fi implementate pentru siguranta turistilor: la cazare se va scana fiecare client cu un termoscanner, fiind cazate doar persoanele cu temperatura corporala sub 37 grade, amplasarea unor dozatoare cu dezinfectanti in spatiile comune (receptie, restaurant, lift, zona spa, baza de tratament, grupuri sanitare, etc.), teste rapide care pot fi aplicate clientilor ce prezinta suspiciuni, precum si norme interne de dezinfectare si intretinere, atat a camerelor, cat si a zonelor comune.

  • Masa se va servi la terasele restaurantelor, cu respectarea stricta a regulilor de igiena si dezinfectare a veselei si tacamurilor si a spatiilor din bucatarie sub forma de bufet suedez cu servirea de catre personalul restaurantelor.
  • Vom permite accesul celor cazati la piscina exterioara a hotelului President Spa, la piscina exterioara a hotelului PRESIDENT si la toate piscinele exterioare ale Aquaparkului President sub supravegherea atenta a personalului care se va asigura ca este respectata distantarea sociala, spatiul exterior generos permite si distantarea sezlongurilor.
  • Baza de tratamente este functionala incepand cu data de 15 iunie - s-au luat masuri pentru a oferi servicii în deplina siguranță

Măsuri de siguranța adoptate:

  • complexul President se intinde pe o suprafata de 50000 de m², ceea ce permite organizarea activitatii in deplina siguranta cu respectarea distantarii
  • servirea mesei se va face în regim room service
  • am alcătuit un protocol de siguranță pentru serviciile de menaj
  • am montat în toate zonele comune dozatoare cu dezinfectant
  • am achiziționat termoscanere
  • fiind amplasat la liziera padurii Felix complexul President are un acces facil la pista de alergare amenajata si se pot organiza drumetii intr-un cadru natural deosebit si alte activitati outdoor
  • am pregătit piscinele exterioare
  • am pregătit restaurantele, asigurând 2 m distanță între mese
  • am pregătit terasele, asigurând 2 m distanță între mese
  • zona de plaja este amenajata cu sezlonguri cu distanta de 4 m intre acestea
  • personal care supravegheaza respectarea distantarii sociale in bazine
  • baza de tratamente este pregătită, s-au luat masuri pentru a oferi servicii în deplina siguranță.
Hotel International 4*, Hotel Termal 3* si Hotel Nufarul 3* din Baile Felix se redeschid la data de 18 iunie 2020

Aceste unitati respecta intocmai masurile impuse de autoritati privind protectia impotriva raspandirii SARS-COV-2.

Masa se va servi la terasa in fiecare hotel.

Piscinele exterioare vor fi deschise.

Bazele de tratament vor functiona normal.

Turistii care au rezervari la Hotel Mures** in perioada 18.06-30.06.2020 ca vor fi cazati la Hotel Termal***, iar cei de la Hotel Poienita*** vor fi cazati la Hotel Nufarul***, ia daca turistii nu accepta mutarea li se vor aloca alte date de intrare.

Calimanesti - Caciulata

Hotelul ofera servicii turistice de cazare si masa in sistem a la carte la terasa restaurantului Intim.

Reprezentantii hotelului vor reveni cu informatii referitoare la sejururile cu tratament in perioada imediat urmatoare.

Covasna

In aceasta perioada servirea meselor se face in regim room service (mic dejun, pranz, cina) sau cu posibilitatea de a le oferi turistilor varianta servirii unor mese in aer liber la Camping Valea Zanelor (la o distanta de aproximativ 5 km fata de hotel), cu produse de tipul: gratar, placinte traditionale cu branza.

In acest moment in baza de tratament al hotelului Caprioara 4* realizam toate procedurile realizate individual, cu exceptia bailor carbogazoase si aerosoli, iar schema de tratament o va realiza medicul nostru dupa consultatia medicala.

Pentru zona SPA putem utiliza doar jacuzzi exterior. 

Nota: pentru turistii care au intrarea pe Hotel Covasna 3* le oferim posibilitatea de a fi cazati in Caprioara 4*, in conditiile mentionate mai sus si fara tratament, fara a achita diferenta de tarif.

Servicii disponibile din data de 17 iunie: cazare, mic dejun inclus continental terasa, centrul balnear de sanatate, jacuzii exterior, sala de fitness, masaje si terapii corporale, servicii agreement exterior.

Hotel Clermont este situat într-o zonă retrasă a stațiunii Covasna, înconjurat de multă verdeață și cu o suprafață a spațiului exterior propriu extrem de generos. De asemenea, spațiile interioare (fie că vorbim de suprafața camerelor, a spațiilor publice comune sau a zonelor de tranzit) sunt suficient de largi astfel încât distanțarea fizică sa fie respectată relativ ușor. Începând cu 5 iunie, momentul redeschiderii hotelului pentru oaspeții noștri, avem implementate mai multe măsuri pentru prevenirea infectării cu virusul SARS Cov-2.

Măsuri obligatorii de acces în incinta Hotelului Clermont:

  • Toate persoanele ce doresc accesul în incinta hotelului Clermont trebuie să accepte verificarea temperaturii (persoanele cazate vor purta după check-in o brățară prin care se vor elimina termometrizările succesive);
  • Turiștii trebuie (așa cum prevăd obligațiile legale) să poarte măști de protecție în spațiile comune închise și pe culoarele de tranzit;
  • Să respecte regulile de distanțare fizică pe toată perioada sejurului;

Măsuri ce vizează siguranța turiștilor:

  • Cazarea se va face respectând regulile de distanțare fizică, motiv pentru care este posibilă o ușoară întârziere în realizarea check-in-ului; a fost montat un perete de protecție pentru reducerea interacțiunii;
  • Check-in-ul va putea fi efectuat începând cu ora 16:00, iar check-out-ul până cel târziu la ora 12:00 astfel încât să nu existe suprapuneri pe fluxurile de intrare/ieșire;
  • În cazul prezenței mai multor persoane în recepție vor fi amenajate culoare speciale pentru a putea păstra distanțarea fizică; se limitează numărul maxim de persoane în zona de recepție la 10;
  • Meniurile, informațiile utile și recomandările noastre sunt în format electronic; la cerere pot fi puse la dispoziție și în format tipărit;
  • Room service fără costuri suplimentare (inclusiv mic dejun), meniul fiind tot în format electronic;
  • În zilele aglomerate, pentru reducerea timpului de așteptare pentru check-in, dar și pentru a preveni aglomerarea zonei recepției, vor exista ghișee diferite pentru furnizarea serviciilor de check-in/check-out respectiv oferirea de informații;
  • Dezinfecția* suplimentară a suprafețelor și oaspeților este obținută prin:
  • Instalarea unui covor dezinfectant la intrările în clădirea hotelului pentru dezinfectarea încălțămintei;
  • Montarea de dispensere cu soluții dezinfectante atât în interior, cât și în exterior (lobby recepție, holuri tranzit, intrarea în diverse facilități, terasă restaurant, toalete)
  • Toate spațiile și suprafețele care sunt frecvent atinse de turiști sunt dezinfectate cu o frecvență mult mai mare (butoane lift și suprafețe adiacente, ușă rotativă, mânere de uși, întrerupătoare și suprafețe adiacente, mobilier, balustrade etc.)
  • Cartelele de acces în camere sunt dezinfectate după fiecare predare la recepție;
  • Montarea, în exteriorul recepției, a unui panou de informare cu privire la regulile de urmat și recomandările pentru prevenirea infectării cu noul coronavirus;
  • Au fost îndepărtate materialele și pliantele din camere și zonele publice; la cerere, pot fi oferite prin intermediul recepției;
  • Le recomandăm oaspeților să utilizeze scările de acces la etajele superioare; liftul poate fi folosit simultan de mai multe persoane doar dacă locuiesc în aceeași camera;
  • Le recomandăm oaspeților să se informeze la recepție în privința aglomerației (în special pentru operațiunea de check-out);
  • Încurajăm turiștii să centralizeze serviciile pe cameră, iar la final să folosească plata prin card bancar;
  • Încurajăm turiștii să semnalizeze momentul în care doresc efectuarea curățeniei de zi în camere prin afișarea semnului “Vă rog să curățați camera” pe ușa;

Puteți obține detalii legate de coronavirus la telefon 0800.800.358. Acesta este un număr de informare pus la dispoziție de Grupul de Comunicare Strategică. Doar în caz de urgență sunați la 112.

Puteți accesa și recomandările oficiale ale Grupului de Comunicare Strategică la adresa de internet https://stirioficiale.ro/15-recomandari-privind-conduita-sociala-responsabila-in-prevenirea-raspandirii-coronavirus.

Hotelul TTS Spa & Wellness Covasna 4* s-a redeschis la data de 15 iunie 2020

Baile Herculane

Incepand cu data de 15.06.2020 se redeschide baza de tratament la Afrodita Resort & Spa.

În contextul epidemiologic actual, în vederea protejării stării de sănătate a turiștilor, la nivelul grupului hotelier procedurile interne de lucru au fost adaptate și s-au implementat noi măsuri de prevenire.

Înainte de redeschidere activității pentru turiști, hotelurile vor fi dezinfectate de o companie certificată, prin proceduri avansate de dezinfecție aprobate de instituții abilitate în domeniu.

Principalele măsuri adoptate sunt:

Hotel

  • Plasarea de dozatoare cu dezinfectanți, cât și în spațiile destinate angajaților
  • Dotarea cu termoscanner la intrarea în hotel
  • Dezinfectarea tuturor suprafețelor și obiectelor atinse cel mai frecvent în spațiile comune
  • Folosirea de substanțe avizate de către Ministerul Sănătății și OMS în toate procedurile de curățenie
  • Plasarea de covorașe dezinfectante la toate căile principale de acces
  • Plasare a marcajelor pentru păstrarea distanței de siguranță
  • Informarea oaspeților asupra regulilor de igienă, a protocoalelor și măsurilor întreprinse intern.
  • Optimizarea comunicării între hotel și oaspeți, prin postere informative pentru a crește impactul mesajelor cheie în rândul oaspeților, inclusiv promovarea igienei mâinilor (spălarea pe mâini timp de cel puțin 20 de secunde, pe toate părțile mâinii), și igiena respiratorie.
  • Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două personae o dată, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului. Este recomandabil ca cele două persoane să fie din aceeași familie.
  • Spălarea și dezinfecția suprafețelor din camere si spatii comune, se va face mai frecvent decât de obicei, cu soluții speciale biocide, avizate de catre MS in scopul acesta.
  • S-au adaptat procedurile, operațiunile, ordinea, durata și soluțiile folosite pentru curățenia într-o camera curată/menaj
  • Încurajarea, promovarea și susținerea activităților în aer liber a oaspeților resortului.
  • Spălarea tuturor lenjeriilor și materialelor textile cu substanțe avizate la temperaturi înalte.
  • Se vor spori procedurile de dezinfectare și verificare a produselor care vor intra în hotel

Restaurant, baruri și terase

  • Distanțarea legală a meselor din restaurantele resorturilor
  • Crearea unui program predefinit pentru masă, pentru evitarea aglomerării restaurantelor
  • Alocarea unei singure mese din restaurant, pe care persoana sau familia o va folosi pe perioada
  • sejurului, pentru a evita pe cât posibil contactul între oaspeți și al mai multor suprafețe
  • Se va instala un termoscanner la intrarea în restaurant
  • Personalul de servire va purta mască și mănuși de unică folosință
  • Se va instala un dispenser cu dezinfecatat pentru mâini la intrarea în restaurant
  • Se vor folosi lămpi UV bactericide în zona alimentară
  • Se vor dezinfecta mesele, scaunele, după fiecare servire
  • Accesul limitat al furnizorilor doar în zone dedicate

Personal

  • Monitorizarea zilnică a temperaturii angajaților și a stării acestora de sănătate la fiecare intrare în tură
  • Utilizarea echipamentelor de protecție de către toți angajații hotelurilor
  • Pregătirea personalului pentru măsurile de siguranță prin sesiuni training-uri specializate, pentru însușirea și respectarea procedurilor
  • Fiecare membru al personalului va respecta cu strictețe măsurile de bază, cum ar fi igiena mâinilor,distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, respectarea igienei respiratorii, și respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii
  • Se vor instala covoare îmbibate cu soluții biocide la intrarea personalului
  • Măsuri de restricționare temporară a unor tipuri de activități solicita asistență medicală, dacă au simptome specifice bolii

Într-o primă etapa restaurantele, barurile din incinta hotelului vor funcționa doar pe terasă până la 15 iunie. Servirea mesei se poate face și în regim room service

Accesul la facilitățile SPA și tratament balnear ale resorturilor va fi exclusiv pentru oaspeții cazați. (după 1 iulie sau o altă dată reglementată de autorități)

Vânzarea limitată a locurilor din resorturi până la 50% din capacitatatea fiecăruia, pentru cel puțin perioada iunie – iulie

Locurile de joaca special destinate copiilor vor fi închise până la noi reglementări

Locurile special amenajate din Spa pentru fitness, saune; piscina interioara; etc, din incinta

hotelurilor, rămân închise până la după 1 iulie sau o altă dată reglementată de autorități

Oaspeții ce nu respectă normele legale și interne de siguranță urmează fie evacuați din resort.

Mesele se servesc in sistem room service.

Baza de tratament se deschide incepand cu data de 10 iunie 2020. Piscina cu apa  salina din interior inca nu functioneaza dar avem un ciubar de lemn in exterior in gradina hotelul unde se fac baile de sulf.

Hotel Golden Spirit 3* din Baile Herculane s-a redeschis incepand cu data de 1 iunie 2020.

Sangeorgiu de Mures

Oaspeții au acces la zona de piscine: bazinul cu apă sărată, piscina cu apă dulce, sauna uscata și infrasauna precum și la baza de tratament balneofizioterapie.

Servirea mesei se face pe terasa restaurantului urmând ca după data de 15 iunie să fie permisă servirea și în restaurant.

De asemenea, începând cu data de 15 iunie va fi permis accesul la ștrandul exterior Apollo Wellness Club.

Decizia de a permite acces la bazine este întărită și de un comunicat al CDC (Centrul de Control al bolilor din SUA) conform căruia nu există nicio evidență că virusul se poate răspândi prin apa din piscine. CDC face și recomandări de siguranță care vor fi aplicate în centrul SPA Apollo (funcționare în circuit închis pentru a limita numărul de persoane, distanțare, dezinfectare șezlonguri și suprafețe comune).

https://www.cdc.gov/healthywater/swimming/index.html

 

Resortul va fi pregătit cu următoarele măsuri de igienă pentru ca oaspeții să se simtă în siguranță:

CAZARE

  • La intrarea în hotel vom amplasa un covorș dezinfectant și un dispozitiv cu gel dezinfectant pentru mâini. De asemenea, vom dezinfecta și bagajele.
  • Fiecare oaspete va fi scanat la check-in cu un dispozitiv automat cu termoscaner (temperatura maximă admisă este 37,3 grade Celsius).
  • Oaspeții sunt rugați să aibă mască de protecție la interacțiunea cu personalul de la recepție precum și în timpul accesului prin spațiile comune.
  • Vom delimita zona de efectuare a formalităților de check-in iar comunicarea cu personalul de la recepție se va face printr-un panou din plexiglas.
  • Accesul în lift va fi permis doar membrilor aceleași familii și doar cu purtarea măștilor de protecție.
  • Recomandăm utilizarea liftului la urcare și a scărilor la coborâre.
  • La intrarea în toate spațiile comune vom plasa covorașe dezinfectante chiar dacă accesul de face din interior.
  • Vom dezinfecta periodic obiectele din zona recepției (mese, canapele, butoane lift, mânere).

CAMERE

  • La check-in oaspeții vor prelua camera curată și dezinfectată.
  • Pentru siguranța oaspeților vom elimina din cameră kitul de ceai și cafea.
  • Minibarul se va aproviziona doar la cerere.
  • Curățenia și dezinfectarea suprafețelor din cameră se va face doar cu acordul oaspeților.
  • Personalul de curățenie va intra în cameră echipat cu mască și mănuși.

RESTAURANT

  • Restaurantul dispune de terasă, astfel încât în prima etapă, oaspeții vor putea servi masa în acest spațiu urmând ca pe măsura relaxării restricțiilor să dechidem și interiorul restaurantului.
  • Fluxul de intrare și ieșire va fi gestionat separat.
  • Distanța între mese va fi de 2m iar la o masă se permite accesul doar al persoanelor cazate în aceeași cameră.
  • Vom înlocui fața de masă cu naproane de unică folosință și după fiecare utilizare vom dezinfecta masa și scaunele.
  • Micul dejun va fi servit în regim à la carte iar la cerere va putea fi servit în regim room service.
  • Meniul à la carte va fi restrâns și va fi disponibil pe naproanele de unică folosință.

CENTRUL SPA

  • Șezlongurile din zona de relaxare vor fi distanțate și dezinfectate după fiecare client.
  • Clienții vor avea acces și la zona exterioara a centrului SPA amenajată cu sezlonguri.
  • Vom restrânge accesul în piscine astfel încât să se asigure o zonă de 4mp pentru fiecare utilizator.
  • Estimăm că în prima fază, din motive de siguranță nu va funcționa jacuzzi și sauna umedă.
  • Suprafețele comune vor fi dezinfectate periodic.
  • Grupurile sanitare vor fi dotate cu săpun cu dezinfectant.

BAZA DE TRATAMENT

  • Accesul în baza de tratament atât pentru consultația medicală cât și pentru efectuarea procedurilor se va face strict pe bază de programare.
  • Este obligatorie purtarea măștii de protecție atât pentru pacienți cât și pentru terapeuți.
  • Cabinetele de tratament sunt astfel concepute încât asigură fie utilizare individuală fie distanța între paturi este de 2m.
  • Pentru paturile de tratament se utilizează lenjerie de unică folosință.
  • Aparatele de tratament se vor dezinfecta după fiecare utilizare.

ȘTRANDUL EXTERIOR

  • În zona de acces vom amplasa covorașe dezinfectante și un dispozitiv cu gel dezinfectant.
  • Șezlongurile vor fi distanțate conform normelor și vor fi dezinfectate după fiecare utilizator.
  • Mesele de la terasele de alimentație vor fi dispuse astfel încât să respecte distanța reglementată.
  • Suprafețele comune vor fi dezinfectate periodic.
  • Grupurile sanitare vor fi dotate cu săpun cu dezinfectant.

Slanic Moldova

De asemenea, la inceputul lunii martie a fost inaugurata in cadrul hotelului o salina interioara - un atu in aceasta perioada, avand in vedere efectele profilactice benefice ale haloterapiei.

Masurile implementate de hotel:

  • Mesele se vor servi in sistem room service (desi la acest moment am amenajat 4 sali de restaurant insumand o capacitate de peste 300 locuri, zone in care se respecta distanta de minim 2m intre mese)
  • Piscina si bazinul cu apa sarata vor fi pentru moment inaccesibile turistilor, pana la noi reglementari
  • Baza de tratament este functionala, programul fiind adaptat in asa fel incat sa respecte toate conditiile legale impuse.

Un aspect foarte important de mentionat este ca statiunea Slanic Moldova este zona libera de COVID-19, neinregistrandu-se niciun caz in aceasta perioada (facem aceasta precizare intrucat am primit numeroase mesaje de la turisti cu intrebari pe aceasta tema - nu au existat cazuri in zona, nu au fost spatii de cazare carantinate).

Pregatirea intregii proprietati pentru minimizarea riscului de raspandire viitoare a virusului:

  • Asigurarea pastrarii distantei sociale reglementate de 1.5 m in toate centrele de servicii (Restaurant, Bar, Sali de conferinte, etc.)
  • Marcarea pavimentelor in vedere respectarii distantei fizice si limitarea aglomerarii clientilor oriunde este nevoie, receptie hotel, lift, etc.
  • Asigurarea unei distante fizice minime de 1.5-2 m intre mese in spatii publice.
  • Afisarea vizibila in locuri publice a masurilor ce trebuie respectate in ceea ce priveste distanta sociala, spalatul mainilor, purtarea mastilor, etc. in concordanta cu instructiunile primite de la autoritati.
  • Afisarea la receptie de QR coduri cu toate informatiile si serviciile oferite de proprietatea noastra in vederea reducerii riscului de atingere de catre mai multi clienti ale acelorasi brosuri, meniuri, material tiparite, etc, respective eliminarea acestora din camera si spatii publice.
  • Instalarea la receptia hotelului a unor protectii din plexiglass
  • S-au pregatit proceduri pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, buffet cu servire de catre angajatii hotelului a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea mesei in interval orare,etc.)
  • Refacerea schemelor cu privire la capacitatea salilor de conferinta cu respectarea distantei sociale recomandate.

Folosirea echipamentului de protectie, proceduri de curatenie, training si monitorizarea activitatii:

  • Toti angajatii nostri precum si clientii sunt obligati sa poarte masca de protective in spatiile publice situate in interior.
  • Facem traininguri regulate cu tot personalul nostru cu privire la respectarea masurilor de prevenire a Raspandirii Covid 19.
  • Exista instalate in complex dispensere touchless de gel sanitar in vederea dezinfectarii mainilor ori de cate ori este nevoie (lobby, intrare in restaurant, langa lifturi,etc.) in spatiile publice pentru oaspteti si in spatiile de lucru pentru angajati.
  • Toate procedurile de curatenie si dezinfectie au fost revizuite. S-au achizitionat dezinfectanti certificate si testati anti Convid 19. Personalul nostru a fost informat si pregatit in concordanta cu procedurile puse la dispozitie de catre furnizorul nostru Ecolab (liderii industriei de material de curatenie din hoteluri).

ex.: toate suprafetele expuse riscului infectarii cu noul virus vor fi dezinfectate la fiecare 2 ore.

  • In camerele ocupate se face curatenie la cerere, respectiv oaspetii pot opta sa nu li se intre in camera pentru curatenie daca nu doresc acest lucru.
  • Dupa eliberarea unei camere in aceasta se poate caza urmatorul oaspete numai dupa ce au fost aplicate procedurile de curatenie, dezinfectie si aerisire, acest fapt poate conduce la intarzierea la check-in, siguranta oaspetilor este prioritatea noastra.
  • Aerisirea zilnica a tuturor camerelor prin deschiderea geamurilor, atat a camerelor libere cat si a celorocupate. Aerisirea de cateva ori pe zi a tuturor spatiilor comune (holuri, lobby, restaurant, Sali de conferinte, etc.)
  • Testarea temperaturii tuturor oaspetilor nostril la check-in precum si a tuturor angajatilor la intrarea in incinta companiei, in concordanta cu recomandarea autoritatilor.

Sovata

Bradet & Sovata Ensana Health Spa Hotel:

Hotel

19.06.2020

Restaurant Magnolia / Perla

19.06.2020

Ștrand Lacul Ursu

19.06.2020

Spa nivel -1, bazine + Spa nivel -2, saune si baie cu aburi

Cel mai probabil 01.07.2020 – în măsura deciziilor permisive ale autorităților

Spa nivel -2, bazine

01.08.2020

Baza de tratament, tratamente medical-balneare si tratamente wellness

19.06.2020

Centru de conferințe

Cel mai probabil 15.07.2020 – în măsura deciziilor permisive ale autorităților

Ștrand Lacul Aluniș

Data va fi stabilită mai târziu

Ursina Ensana Health Spa Hotel:

Hotel

10.07.2020

Restaurant

10.07.2020

Spa, bazine si saune

Cel mai probabil 10.07.2020 – în măsura deciziilor permisive ale autorităților

Baza de tratament, tratamente medical-balneare si tratamente wellness

10.07.2020

Regasiti aici toate masurile implementate de hoteluri: https://www.ensanahotels.com/ro/operational-measures-ro

Baile Tusnad

In acest moment spa-ul nu este deschis, reprezentantii hotelurilor vor reveni cu informatii.

Vatra Dornei

Masurile implementate de hotel:

  • Curățenia se va face zilnic. În cazul în care nu doriți sa fiți deranjați, vă rugăm sa folosiți flyerul tipizat din camera sau să anunțați personalul de la recepție;
  • Veți găsi în camera o lista cu reguli de urmat pentru a preveni răspândirea cu noul Corona virus;
  • Pe holuri veți găsi cậte un dispenser cu gel dezinfectant biocid ;
  • Dezinfectarea tuturor suprafețelor intens folosite, se va efectua o data la 4 ore;
  • În incinta unității de cazare si a terasei, personalul va purta masca de protectie;
  • Verificarea temperaturii cu aparatul a  ficarui angajat se va efectua zilnic, cu o decalare  a orelor de intrare in tura a personalului  hotelului si respectare a normelor de igiena sanitara personala a acestuia.
  • Vă rugăm să folosiți măștile de protectie in spatiul public inchis;
  • Pentru protecția dumneavoastră în camere, nu vor mai fi produse minibar. Veți avea o lista cu produsele existente și preṭurile acestora pe care le găsiți spre vânzare la recepție;
  • Pentru a servi masa pe terasă, vă rugăm să urmați regulile de distanțare socială. Menționăm că la masă vor fi permise maxim 4 persoane, sau 6 persoane din aceeași familie;
  • Program recepție 06:00-24:00;
  • Program terasă 08:00-23:00 (ultima comandă la bucătărie ora 22:00).

Masuri de siguranta implementate:

 

CURĂŢENIA ŞI SIGURANŢA AU FOST DINTOTDEAUNA PRIORITATEA NOASTRĂ NUMARUL 1!

În ultimii 9 ani Hotel Dorna**** a respectat cele mai înalte standarde de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare oră din fiecare zi. Însă acum, mai mult decât oricând, practicile noastre existente în industria si situația actuală sunt îmbunătățite pentru a include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, garantând oaspeților noștri liniștea sufletească pentru a se bucura de vacanța lor cu cea mai mare încredere.

SUNTEM PRUDENȚI CU MĂSURILE DE PREVENIRE

Avem personal dedicat pentru inspecția calității curățeniei pentru a ne asigura că fiecare procedură este respectată pentru a proteja fiecare oaspete și membru al echipei. Acest lucru se extinde chiar și la departamentul nostru de aprovizionare cu materii prime și consumabile.

Am efectuat o evaluare aprofundată a cercetării tuturor punctelor de contact cu oaspeții din hotelul nostru, ceea ce ne-a permis să ne concentrăm asupra practicilor de igienă integrate avansate în cincisprezece dintre acestea.

  1. Sosirea la hotel

Ca parte a experienței de lux, oaspeții Hotel Dorna vor fi primiți cu aceeași ospitalitate cu care v-am obișnuit.

VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE

Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire.

La check-in, oaspeților li se va oferi dezinfectant de mâini, precum şi mască (în cazul în care oaspetele nu are la momentul check-in-ului, pentru a-i fi de ajutor până își achiziționează).

Recepția și zona de intrare în hotel vor fi curățate și igienizate la fiecare 180 de minute pe parcursul zilei.

Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei. Camera de bagaje este dezinfectată la fiecare 180 de minute, zilnic.

Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m.

Fluxul de circulație al oaspeților este realizat cu ajutorul signalisticii. În zona recepției au fost montate panouri de separare care reduc riscul de contaminare.

Practicile de distanțare socială şi purtarea măştii  vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale hotelului (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere).

  1. Puncte de alimentație publică (Restaurant, Terasa, Bucătărie, Roomservice)

RESTAURANT&TERASA

Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent, cărucioare, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare. La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.

Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare.

Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare.

Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa.

Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală.

Bufetele nu vor mai fi servite în regim de autoservire, ci vor fi deservite de un membru al personalului, corespunzător echipat.

Toate paharele din bar vor fi spălate numai în mașini de spălat vase profesionale. Pahare de unică folosință sunt disponibile la toate barurile.

Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Ospatarii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc.

BUCĂTĂRIA

Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși.

Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control.

Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate.

Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚C sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire și dezinfectare.

Toate ustensilele pentru bufet vor fi dezinfectate permanent.

  1. Menaj și spălătorie

Serviciul de spălătorie pentru bunurile oaspeților nu va funcționa în această perioadă.

  1. Întreținere mentenanță

Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști pentru față. După fiecare intervenție suprafețele vor fi dezinfectate.

  1. Camere de Hotel

Hotel Dorna**** a introdus măsuri și mai elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat, de calitate, după cele mai stricte protocoale.

În fiecare cameră oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant.

Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate de o firmă specializată şi schimbate la 2 zile. Toate saltelele vor avea protecție de saltea care va fi schimbată după fiecare plecare.

După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților.Camerista sau persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din cameră. Se vor introduce în uz dezinfectanți suplimentari utilizați și în domeniul medical, ca produse standard de curățenie.

Se efectuează igienizarea aparatelor de aer condiționat în spațiile de cazare la fiecare sosire și plecare.

Obiectele din camere (căni de cafea, linguri, fierbătoare, etc.) sunt spălate și igienizate zilnic.

Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosință din PPE, mască de protecție, șorțuri de protecție de unică folosință. Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați.

Se amplasează geluri și săpunuri anti-bacteriene în fiecare cameră de oaspeți.

Se respectă un sistem de curățare cu dublu verificare.

 

PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN SPAŢIILE DE CAZARE

 

Respectăm un sistem de curățare dublu verificat:

  1. MINIBAR SI KETTLE CAFEA – Curățate și dezinfectate zilnic;
  2. TOATE ACCESORIILE DE ÎNCHIDERE ŞI DESCHIDERE – Curățate și dezinfectate zilnic;
  3. MOBILIER – Curățat și dezinfectat zilnic cu un produs de curățare și dezinfectant autorizat;
  4. TELEVIZORUL SI TELECOMANDA – Curățate și dezinfectate zilnic;
  5. PARCHET ŞI MOCHETA – Curățate, aspirate și igienizate zilnic;
  6. LENJERIA ŞI SALTEAUA – Toată lenjeria de pat este spălată la temperaturi ridicate si dezinfectată de către spalatoria nostra. Utilizăm peste saltele o protecție pentru saltea.

PUNCTE CHEIE DE CURĂŢARE ÎN BĂI

 

Respectăm un sistem de curățare dublu verificat:

  1. SUPORTUL PENTRU ŞAMPON ŞI GEL – dezinfectate zilnic;
  2. GRESIA ŞI FAIANŢA – Aspirat, mopuit, igienizat zilnic;
  3. BATERIILE DE DUŞ ŞI CHIUVETA – se curăță și dezinfectează zilnic cu dezinfectant Ecolab autorizat – pereții de duș, robineţii, cada, cădiţa de duș;
  4. VAS WC ŞI BIDEU – curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant cu utilizare spitalicească;
  5. SISTEM DE AER CONDIŢIONAT – Sanitarizat pentru fiecare sosire în cameră;
  6. ALTE SUPRAFEŢE – Curățate și dezinfectate zilnic cu dezinfectant recomandat si autorizat.

 

  1. Ascensoar (lift)

Se va folosi ascensorul  de către maxim 2 persoane, dacă nu sunt membri ai aceleiași familii. Personalul hotelului va folosi scările. Doar în caz de urgență angajații hotelului vor putea folosi liftul.

  1. PISCINA

Testele de calitate a apei care urmează să fie efectuate pentru toate bazinele, se vor face în conformitate cu un sistem de dublu verificare, de 2 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii într-un registru special.

Șezlongurile de la piscină şi zona exterioară vor fi igienizate în fiecare dimineață, înainte de utilizare și, din nou, după fiecare utilizare și vor fi separate în conformitate cu ghidurile de distanțare fizică recomandate de autorități.

Filtrele instalațiilor de la piscină vor fi curățate zilnic. Adăugarea de soluție de Clor şi Ph se face computerizat fiind notate în registre in conformitate cu legislația actuală în vigoare.

Echipamentele pentru activități în piscină vor fi dezinfectate zilnic.

  1. Spa

SPA Și BAZĂ DE TRATAMENT

Temperatura oaspeților va fi verificată înainte de fiecare tratament, ca măsură de precauție. Spălarea și clătirea ustensilelor se va face într-o mașină de spălat şi dezinfectat profesională.

Toți membrii echipei SPA vor purta măști și mănuși atunci când efectuează tratamentele. Pe parcursul zilei, se va efectua curățarea și igienizarea corespunzătoare a sălilor de tratament, a băilor și a zonelor de așteptare din recepția SPA. Terapeuții își vor spăla frecvent mâinile cu apă și săpun și vor igieniza integral sălile de terapie între programări.

Lenjeriile din zona SPA vor fi depozitate și transportate în saci/containere sigilate pentru a permite manipularea şi a diminua contactul direct.

Mesele de masaj, tetierele și alte aparate de wellness vor fi igienizate după fiecare utilizare.

Stațiile de dezinfectare pentru mâini vor fi disponibile la intrarea în zona SPA şi în cabinetele de masaj.

Toate echipamentele, suprafețele și mobilierul trebuie curățate și igienizate după fiecare utilizare și la fiecare trei ore.

O distanță de minim 1.5m va fi menținută în orice moment și va fi ghidată de indicatoare.

Toate mânerele ușilor și suprafețele atinse frecvent sunt curățate și igienizate la fiecare trei ore. Unitățile și filtrele de aer condiționat vor fi curățate și igienizate zilnic.

 

9.Staff Hotel Dorna

SIGURANȚĂ PENTRU TOŢI MEMBRII PERSONALULUI

Stabilim un nivel de referință și mai ridicat pentru o sănătate bună, cu noi cerințe pentru toți membrii personalului. Sunt instruiți unde se află cele mai apropiate stații de dezinfectare a mâinilor. Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului.

Nu-și poartă uniformele în timpul călătoriei la și de la serviciu.

Având temperatura controlată înainte de a intra în tură, monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora. Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cât și în afara acestora, li se va asigura o pregătire specializată continuă privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu.

Tot personalul a fost instruit să respecte recomandările de prevenire și au participat la cursuri de instruire.

  1. Toalete publice

Toaletele publice sunt dezinfectate la fiecare oră.

  1. Furnizori și primire marfă

Chiar și furnizorii și partenerii noștri vor fi asociați la noul protocol de curățenie prin:

  • Restrângerea ferestrelor de livrare și limitarea contactului fizic;
  • Sanitarizarea tuturor punctelor de atingere, inclusiv a echipamentelor, spațiilor de depozitare și zonelor de acces;
  • Se va efectua îndepărtarea tuturor ambalajelor exterioare la livrare pentru a elimina orice contaminare.
  1. Toate zonele publice (holuri , lift, scări etc.)

Toate zonele publice vor fi dezinfectate la un interval de 180 minute.

  1. Back of the house (magazii, birouri, zonă acces personal etc.)

Toate aceste zone vor fi dezinfectate zilnic.

  1. Loc de joacă pentru copii

Va fi dezinfectat zilnic.

Stații de igienizare manuală suplimentare vor fi furnizate pentru oaspeți și membrii echipei în toate spaţiile publice.

 

PRACTICI DE DISTANȚARE FIZICĂ

Restaurantul dispune de o frumoasa terasa de unde oaspetii nostri se pot bucura de relaxare in aer curat si ozonat.

Introducem noi modalități de a-i încuraja pe oaspeții noștri să mențină o distanțare socială sigură, oferind în continuare o experiență relaxantă în hotel. Acestea includ:

  • Oră extinsă de check-in;
  • Setări de masă la distanță sigură în restaurantele şi pe terasa noastra;
  • Montarea de signalistică pentru a păstra distanţa de siguranță;
  • Doar accesul a maxim 2 persoane va fi permis în fiecare lift, membrii personalului urmând a utiliza trasee alternative pe scări.
Kaban Boutique Hotel 5* din Vatra Dornei s-a redeschis incepand cu data de 15 mai 2020

Balvanyos

Hotelul a implementat urmatoarele masuri e igiena:

Avem covorașe de dezinfectare la toate intrările, și dispensere automate pentru dezinfectarea mâinilor, iar la sosire, și oricând simțiți nevoia, vă vom măsura temperatura. Toate obiectele și toate suprafețele care sunt atinse frecvent, vor fi dezinfectate în mod repetat în cursul zilei, și după orele de program.

Toți angajații noștri vor purta mască de protecție, și așteptăm și de la Dvs. purtarea măștii în spațiile publice. Ne vom asigura în toate locurile publice să menținem distanța regulamentară între oaspeții noștri de minim 1,5 metri. În perioada imediat următoare, chiar dacă va exista cerere, nu vom onora rezervări peste gradul de ocupare de 60%, același lucru va fi valabil și la celelalte facilități (restaurante, centru SPA, sala de fitness), în momentul în care funcționarea acestora vor fi premise, și chiar când se va întâmpla acest lucru, într-o primă fază, vom servi numai oaspeți cazați la hotel.

Implementăm reguli de maximă igienă la bucătărie, și vom oferi servicii de room service de înaltă calitate, până nu vom avea altă posibilitate pentru servirea meselor.

La curățenia camerelor am implementat reguli de igienă sporită, după fiecare client va urma o dezinfecție totală cu soluții de biocid, sterilizare cu lampa UV, și o pauză de cel puțin o zi până la primirea următorului oaspete.

Ocna Sugatag

Hotel Craiasca 3* din Ocna Sugatag s-a redeschis la data de 21 iunie 2020

Baile Govora

Incepand cu data de 15 iunie s-au deschis spatiile de cazare, terasa, o parte din spa si piscina exterioara.

Baza de tratament va fi deschisa incepand cu 5 iulie.

Hotel Oltenia 3* din Baile Govora s-a redeschis la data de 17 iunie 2020.

Baile Olanesti

Pentru protejarea sanatatii oaspetilor, hotelul a implementat o serie de masuri care includ (dar care nu se limiteaza la):

  • masurarea temperaturii oaspetilor la check-in sau la cerere in mod regulat pe durata sejurului;
  • eliminarea continutului minibarului;
  • inlaturarea acelor obiecte din material textil din camere de care oaspetii nua u o nevoie stringenta;
  • capacitatile locurilor publice din hotel vor fi limitate pentru a asigura normele distantarii sociale;
  • mai multe puncte de dezinfectare vor fi instalate in hotel pentru a incuraja oaspetii sa isi dezinfecteze mainile;
  • oaspetii vor fi rugati sa poarte masti de protectie in hotel.

Hotelul a implementat pentru protejarea sanatatii angajatilor o serie de masuri care includ:

  • masurarea temperaturii angajatilor in mod regulat;
  • angajatii vor purta masti de protectie in hotel;
  • sporirea frecventei curatarii si a dezinfectari zonelor publice din hotel;
  • capacitatile locurilor publice din hotel vor fi limitate pentru a asigura normele distantarii sociale si mai multe puncte de dezinfectie vor fi instalate pentru a incuraja angajatii sa isi dezinfecteze mainile.

Informații specifice legate de modul de operare:

  • Masa se va servi pe terasa restaurantului sau pe terasa de lângă piscină
  • Masa se va servi în baza unei rezervări prealabile, care se efectuează la recepția hotelului după sosire
  • Consultațiile medicale se vor efectua în fiecare zi de duminica, la ora programată telefonic înainte de sosire
  • Serviciile de tratament se vor efectua de luni până vineri, la ora programată duminică după consultația medicală
  • Medic specialist balneolog este Ioana Băleanu
  • Ne dorim că până pe data de 26 Iunie să deschidem de asemenea piscina, sauna și baia de aburi din cadrul hotelului. Dacă nu vom reuși acest lucru, fiecare client cazat în hotel vă primi valoarea de 10 lei/zi care poate fi echivalat cu servicii de masă sau tratament (echivalentul accesului la piscină)
  • Vă asigurăm că suntem în conformitate cu toate normele de igiena și sănătate publică solicitate de către Guvern și de către Direcția de Sănătate Publică Vâlcea
  • Redeschidem de asemenea Vila TISA Forestierilor - Baile Olanesti, Casa TISA și Vila TISA - Ocnele Mari
  • TISA Spa Resort se va deschide doar atunci când se va primi aprobare din partea Guvernului pentru redeschiderea piscinelor de interior, sperăm că acest lucru se va întâmpla cât mai curând.

Praid

Pensiunea Praid 3* s-a redeschis incepand cu data de 15 iunie. De asemenea, Salina Praid s-a redeschis incepand cu data de 13 iunie.

© 1999 - 2020 Accent Travel & Events SRL. Toate drepturile rezervate
ANPC Romania | Solutionarea Litigiilor
Licenta turism: Nr. 354/18.12.2018 | Polita de Asigurare nr. 52645 (valabila pana la 15.11.2020) | Certificat ISO 9001 | Pentru veridicitatea informatiilor click AICI.

Certificari IATA
Vacante cu plata online